='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 8 listopada 2012

Bingo Spa - II Edycja naszej Współpracy

Witam Was w to szarobure popołudnie.;*


Dzisiaj chciałam Wam się pochwalić Moimi Nowymi perełkami.;)


Jak wiecie uczestniczyłam w I Edycji Współpracy z firmą BingoSpa.
Wrażenia dotyczące pierwszej paczuszki można odświeżyć <tutaj>

W II Edycji troszkę zmieniły się reguły współpracy tzn. dwa produkty z listy którą dostałam mogłam sobie wybrać a trzeci to niespodzianka:)

Tak więc wybrałam.


 

Produkty które sama mogłam wybrać to :



Słowo producenta:

Składniki czekoladowego serum BingoSpa drenują i pobudzają metabolizm komórkowy, regenerują i działają kojąco. Te wyjątkowe właściwości zawdzięczamy obecności w ziarnie kakaowym różnorodnych substancji, z których najważniejsze to:

psychoaktywne – ß-fenyloetyloamina, tryptofan, anandamid, 
nawilżające i detoksykujące – kofeina i teobromina 
antyoksydacyjne i ochronne w stosunku do komórek skóry – polifenole, głównie flawonoidy i kwasy fenolowych


Wyjątkowe, czekoladowo - papajowe serum BingoSpa do pielęgnacji ciała o  aksamitnej konsystencji i kuszącym zapachu rozpieści Twoją skórę i zmysły.

Waga 150g / 16 zł



Moja Opinia:
Hmm serum do ciała.. Pierwszy raz mam do czynienia z serum do ciała, zawsze używałam balsamów, olejków lub masełek.
Dosyć szybko się wchłania i nie zostawia tłustej powłoki na skórze co menie bardzo cieszy:)
Co do zapachu to nie jest moim ulubieńcem, mojej rodzince też średnio się podoba;/
Niby chodzi o to by fajnie nawilżało, regenerowało ale jednak jak zapach nam nie odpowiada to już nie sięgamy tak często po dany kosmetyk.
No ale nosów jest tak wiele że na pewno komuś ten zapach się spodoba:)
Trzeba też uważać i nie używać tego serum na podrażnioną skórę, producent ostrzega Nas o tym na opakowaniu. Troszkę szkoda bo nie możemy go używać po depilacji.:(

 Ocena końcowa :
4/5



Słowo producenta:

Maska do twarzy BingoSpa zawiera 5% czystego oleju winogronowego oraz ujędrniający kompleks algowy.

Olej winogronowy BingoSpa zawiera ok. 85% niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT), a szczególnie należący do esencjonalnych kwasów tłuszczowych (EFA) kwas linolowy (72%) oraz frakcję niezmydlalną w postaci tokoferoli, fitosteroli i fosfolipidów, które tworzą strukturę błony komórkowej, regulując jej płynność i aktywność enzymów.


Kwas linolowy odgrywa istotną rolę w procesach metabolicznych skóry, zaś frakcja niezmydlająca się w postaci fitosteroli wzmacnia lipidową barierę naskórka - chroni skórę przed wieloma szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi: wiatrem, chłodem, promieniowaniem słonecznym i detergentami.

Ujędrniający kompleks algowy poprawia nawilżenie i elastyczność skóry oraz wspomaga jej regenerację.



Waga 120 g /12 zł


Moja opinia:

Maseczka akurat  trafiła w dobre ręce a dlatego że jest polecana do skóry tłustej oraz mieszanej czyli mojej;)

Maseczka ma bardzo przyjemny, nie za mocny zapach.
Jej konsystencja jest dosyć rzadka więc trzeba uważać przy jej aplikacji.
Co do działania to jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.
Maseczka nie tylko fajnie oczyszcza i nawilża ale powoduje że skóra jest bardzo delikatna w dotyku.
Tak więc jestem na tak jak najbardziej.Używałam ją już kilka razy i ani razu mnie jeszcze nie podrażniła:)


Stosowanie:
Maseczkę nakładamy na całą twarz, szyję i dekolt omijając okolice oczu, pozostawiamy na 15 minut , po upływie tego czasu zmywamy ciepłą wodą.

Ocena końcowa :
 5/5

I na koniec ostatni produkt  NIESPODZIANKA.;)

A jest to ...

Słowo producenta:

Balsam kokosowy BingoSpa do dłoni posiada przyjemną, lekką konsystencję i zniewalający kokosowy zapach. Dokładnie nawilża i głęboko odżywia skórę, wzmacnia jej warstwę lipidową. Sprawia, że skóra dłoni na długo zachowa gładkość i delikatność.
Chroni skórę dłoni przed negatywnym wpływem detergentów i innych czynników środowiskowych podrażniających i wysuszających skórę.

Waga 100g  / 10 zł



Moja opinia:

Uwielbiam kokos, dlatego byłam bardzo ciekawa tego kosmetyku.
No i nie zawiodłam się.
Cudownie pachnie....;)
Super nawilża nasze dłonie, bardzo szybko się wchłania i pozostawia je nawilżone przez dłuższy czas mimo to nie zostawia tłustej, klejącej warstwy.
Nawet moja mama mi go podkrada.;)
Ostatnio mam bardzo szorstkie dłonie, więc gdy wsmaruje dosyć grubą warstwę na noc, rankiem dłonie są gładziutkie i super nawilżone;)

Ocena końcowa :
6/5 ;D

Polecam Wam go na zimę jak ulał...;)

Zapraszam Was do zajrzenia na stronę firmy BingoSpa <klik> oraz do ich sklepu On-line <klik>

Na pewno każda z Was znajdzie dla siebie perełki w niskich cenach.;)



Buzii;*

5 komentarzy:

  1. Oooo super i jakie wysokie oceny, ta maska do twarzy mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :))

    Sama napisałaś do firmy??? Czy może oni sami się odzywają??? :)))

    Zazdroszczę :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co już nawet nie pamiętam ale oni chyba się ogłaszali gdzieś w internecie że poszukują osób do współpracy i trzeba było wysłać zgłoszenie;) ale nie jestem pewna..

      Usuń
  3. Ja nie moge zniesc zapachu tego serum do ciała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mojego nosa też nie jest przyjemny, ale do zniesienia;)

      Usuń